För folk som har allt...

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?
"Passar perfekt till att göra Frozen Margaritas,
Frozen Daiquiri eller varför inte milkshake
ute i det fria."

Jag har inte kollat men jag antar att återförsäljaren har en bensindriven ismaskin till salu för "det fria" kan ju inte betyda trädgården? Dit räcker ju en grendosa menar jag...

Vättlefjäll skrev:
ute i det fria."

Jag har inte kollat men jag antar att återförsäljaren har en bensindriven ismaskin till salu för "det fria" kan ju inte betyda trädgården? Dit räcker ju en grendosa menar jag...

Vissa delar av året så brukar det finnas ymningt med is ute i det fria.

Annars är det inte ett så miljövänligt sätt att mixa drinkar det där. De skulle så klart gjort den med fyrtaktsmotor istället.

lapetter; sa:
Vättlefjäll skrev:
ute i det fria."

Vissa delar av året så brukar det finnas ymningt med is ute i det fria.

Annars är det inte ett så miljövänligt sätt att mixa drinkar det där. De skulle så klart gjort den med fyrtaktsmotor istället.

Självklart! Det är ju bara fåniga jag som förknippar daquiris och milkshake med sommar. Denna grej måste ju vara drömmen i var mans vinterpackning...

Konstigt att det inte finns ett kraftuttag på gräsklipparen. Men den kanske inte skulle göra sig lika bra på bordet.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips