Fjällräven gyro, vart gömmer dom sig?

Min generation 1 Gyro med original tillbehörshylla och nyare axelremmar samt spänne till original höftbälte.
Axelremmarna fick jag gratis av Fjällräven för många år sedan då jag skickade in mina originalremmar för byte av spännen.

Bilagor

• Gyro1.jpg
    Gyro1.jpg
    1.2 MB · Visningar: 762
  • Gyro2.jpg
    Gyro2.jpg
    1.2 MB · Visningar: 828
  • Gyro 3.jpg
    Gyro 3.jpg
    1.2 MB · Visningar: 393
Min generation 1 Gyro med original tillbehörshylla och nyare axelremmar samt spänne till original höftbälte.
Axelremmarna fick jag gratis av Fjällräven för många år sedan då jag skickade in mina originalremmar för byte av spännen.

Remmarna som sitter mot det övre röret, vad fyller de för funktion? Toppstramare?

Ska byta remmar på min Gyro men Fjällräven ville att jag skulle lämna in den för en mindre modifiering :rolleyes: Blir säkert jättebra att få det monterat av de som begriper något :)

Aktuellt

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

Skidbranschens kamp mot klockan – hållbarhetsarbetet skalas upp

Skidbranschen är hotad av klimatförändringarna. Nu vill de agera – tillsammans. Utsidan rapporterar från branschmässan Prowinter i Bolzano, Italien.
Gyro är ju en ramprincip från Fjällräven, samma säck (ex Raven 70 liter) fanns med vanlig ram och gyro ram att köpa allt efter tycke och smak.

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.