Fjällräven gyro, vart gömmer dom sig?

Min generation 1 Gyro med original tillbehörshylla och nyare axelremmar samt spänne till original höftbälte.
Axelremmarna fick jag gratis av Fjällräven för många år sedan då jag skickade in mina originalremmar för byte av spännen.

Bilagor

• Gyro1.jpg
    Gyro1.jpg
    1.2 MB · Visningar: 693
  • Gyro2.jpg
    Gyro2.jpg
    1.2 MB · Visningar: 756
  • Gyro 3.jpg
    Gyro 3.jpg
    1.2 MB · Visningar: 356
Min generation 1 Gyro med original tillbehörshylla och nyare axelremmar samt spänne till original höftbälte.
Axelremmarna fick jag gratis av Fjällräven för många år sedan då jag skickade in mina originalremmar för byte av spännen.

Remmarna som sitter mot det övre röret, vad fyller de för funktion? Toppstramare?

Ska byta remmar på min Gyro men Fjällräven ville att jag skulle lämna in den för en mindre modifiering :rolleyes: Blir säkert jättebra att få det monterat av de som begriper något :)

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.
Gyro är ju en ramprincip från Fjällräven, samma säck (ex Raven 70 liter) fanns med vanlig ram och gyro ram att köpa allt efter tycke och smak.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips