Fjällräven classic 2009

Nu har det ju gått ett tag sedan vi alla gick i mål i Abisko. Hur många är det av er som kommer att anmäla sig till FC2010? Anmälan öppnar ju nu 15 sept.
Själv har jag inte bestämt mig ännu. Ev. så kanske men då kommer jag nog vandra själv (i min egen takt och fart). Skall i så fall satsa på under 36 h.

självklart

Jag kommer i alla fall att anmäla mig.

Sen får vi se vad tiden räcker till.

Ska ju till KIna och gå Fjällräven Classic där på vårkanten, sen har jag en del andra planer.

MVH
ZZEEZZ

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.
Det blir nog en anmälan här också. Antingen går jag ensam i min vanliga takt eller så går jag med en kompis som bangade förra året och tar det riktigt lugnt.

Jag räknar ner

till tisdag. Den här gången blir det bronstakt istället för silver. Ska försöka få med mig svågern också.

//mjensen

Gick för andra gången i år, men nej inte en gång till efter detta långa stenröse. Föredrar Jämtlands eller västerbottensfjällen.

Då är

anmälan inskickad. Startgrupp 1, fredag kl 09.00. :)

Planerad målgång: tisdag kl 18:03 ;)

Den tidigaste starten 03:46 är borttagen och ersatt av två starter på söndagen istället.

//mjensen

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips