Finns det någon större Fjällräven-rygga i #630-färgen?

Japp. En sån får det bli, av ren princip! :giggle: Nästan exakt det jag är ute efter...

Trots att jag har gott om större och bättre ryggor, för den kändes bara så kul!

Frågeställningen får anses vara besvarad!

character0175.gif

Det finns en annons på blocket med 15-20 äldre fjällrävenryggsäckar till salu. Är tyvärr usel på att länka så skriver en rad här ifall ngn är intresserad! Under camping och fritid, Hälsingland.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Tycker den där kajkan ser väldigt stilren och klassisk ut på nåt vis.
Fast själva färgen verkar vara svår att greppa,alla bilder du visade upp varierade från superolivgrön till nästan grå?

Digitala färginställningar kräver gråskiva, riktig digitalkamera samt norrljus.
Jag är oduglig på teknik så detta förstod jag inte heller...men jag kan intyga att det är 100% omöjligt att få till en bra bild där den rätta grönfärgen syns på haglöfs alaska från mitten av 90-talet.

Tycker den där kajkan ser väldigt stilren och klassisk ut på nåt vis.
Fast själva färgen verkar vara svår att greppa,alla bilder du visade upp varierade från superolivgrön till nästan grå?
Både betraktatens skärm och fotografens utrustning måste vara korrekt inställda dvs kalibrerade för att rätt färgton ska synas för båda två. Och ändå klarar vi av att se ungefär samma färg (tror vi åtminstone) hjärnan fyller ut det som mankerar :).

//J

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips