Finns det någon större Fjällräven-rygga i #630-färgen?

Japp. En sån får det bli, av ren princip! :giggle: Nästan exakt det jag är ute efter...

Trots att jag har gott om större och bättre ryggor, för den kändes bara så kul!

Frågeställningen får anses vara besvarad!

character0175.gif

Det finns en annons på blocket med 15-20 äldre fjällrävenryggsäckar till salu. Är tyvärr usel på att länka så skriver en rad här ifall ngn är intresserad! Under camping och fritid, Hälsingland.

Aktuellt

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!
Tycker den där kajkan ser väldigt stilren och klassisk ut på nåt vis.
Fast själva färgen verkar vara svår att greppa,alla bilder du visade upp varierade från superolivgrön till nästan grå?

Digitala färginställningar kräver gråskiva, riktig digitalkamera samt norrljus.
Jag är oduglig på teknik så detta förstod jag inte heller...men jag kan intyga att det är 100% omöjligt att få till en bra bild där den rätta grönfärgen syns på haglöfs alaska från mitten av 90-talet.

Tycker den där kajkan ser väldigt stilren och klassisk ut på nåt vis.
Fast själva färgen verkar vara svår att greppa,alla bilder du visade upp varierade från superolivgrön till nästan grå?
Både betraktatens skärm och fotografens utrustning måste vara korrekt inställda dvs kalibrerade för att rätt färgton ska synas för båda två. Och ändå klarar vi av att se ungefär samma färg (tror vi åtminstone) hjärnan fyller ut det som mankerar :).

//J

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips