Favoritpryl???

Å fasen!

Hos mig heter det Hagelbräckan.

Det är klart, man är ganska naken utan den också ;)

(Ursäkta att det spårar ur lite)

/BAX

MikeMike

Avslutat
Min Buff

Jag sticker aldrig ut utan min Camo Buff det är verkligen ett praktiskt allt i alla "plagg", sen skulle jag också inte klara mig utan mitt OPS sett.

//Micke - the maker of outdoor•pack•system
[Ändrat av MikeMike 2003-01-10 kl 10:25]

Aktuellt

”Att få tillverka Jörnkängan är en gåva”

I över 40 år har den kultförklarade Jörnkängan tillverkats av Anders Dernebo i Jörn. Nu har det unika hantverket förts vidare: till Myrene Fjellström.

Mer natur på kortare tid – därför väljer allt fler speed hiking

Vinn skidstavar från Akka!

Ta chansen att uttrycka din personliga stil i slalombacken. Vi tävlar ut två par av unika skidstavar från det nya, svenska varumärket Akka!

Skidbranschens kamp mot klockan – hållbarhetsarbetet skalas upp

Skidbranschen är hotad av klimatförändringarna. Nu vill de agera – tillsammans. Utsidan rapporterar från branschmässan Prowinter i Bolzano, Italien.
Eftersom...

jag oftast sommartid är ute och fiskar så är favvogrejen mitt Sage 596-spö, och på "vinterlistan" så har mina nya Atomic R:EX precis knyckt första platsen...fast det är ju klart jag har ju inte med mig dessa pryttlar på stan...

hmmm, kom just på att den grej som aldrig lämnas någonstans är min kära klocka (Seiko Kinetic Auto Relay 5J22) fast det är ju en självklarhet att hon får följa med överallt ;)

/Anders B

Re: Min favorit.

asp; sa:
För mig är svaret solklart: snusnäsduken!

Kan användas som mössa, halsduk, solskydd, handduk, trasa/svamp, grytlapp, mitella, bandage, kuddvar, grovfilter för vatten osv.

Den väger 'inget', är så tunn att den torkar relativt snabbt utanpå ryggan och den följer alltid med på både långa och korta turer, sommar som vinter!

//p-a
Instämmer! Passar alltid. Vår, sommar, höst och vinter, löppass, fjällvandring, tågluff, kajakpaddling, cykling, promenad, på stranden...

Re: Min Buff

MikeMike; sa:
Jag sticker aldrig ut utan min Camo Buff det är verkligen ett praktiskt allt i alla "plagg", sen skulle jag också inte klara mig utan mitt OPS sett.

//Micke - the maker of outdoor•pack•system
[Ändrat av MikeMike 2003-01-10 kl 10:25]

Vad är en buff???

Lästips

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.