En annonsfråga!

Hur är det nu här på forumet. Får man upplysa om att man har t ex. en GPS med tillbehör att sälja privat?

Jag har ju köpt ny GPS och hade tänkt att sälja den gamla (60CS)med tillbehör kartor och allt, men vet inte om jag får kasta in en blänkare här där det borde finnas intresserade.

MVH Tony

Tony-Avesta; sa:
Hur är det nu här på forumet. Får man upplysa om att man har t ex. en GPS med tillbehör att sälja privat?

Jag har ju köpt ny GPS och hade tänkt att sälja den gamla (60CS)med tillbehör kartor och allt, men vet inte om jag får kasta in en blänkare här där det borde finnas intresserade.

MVH Tony

Upplysa, jaja, men inte försöka sälja... Det finns en "prylmarknad" på utsidan.

Tony-Avesta; sa:

Frågan är nog redan besvarad. Du har ju lagt ut en liten blänkare :) Jag har ju en ryggsäck att sälja, en Wolfskin Trailhed II men det får jag inte skriva i forumet?

Tack för det, jag letade efter prylmarknaden i raden till vänster och ute i listan för alla forum, men hittade inte det jag sökte. Kanske har fått brun starr eller nåt. Nu ser jag att det finns en köp/sälj i raden längst upp.

Så jag lägger in en blänkare där, då ni kan gå in och läsa och köpa köpa köpa.... :)

MVH Tony

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

20 år av diskussioner om torkad mat – och 10 tips!

I år har en av Utsidans populäraste forumtrådar, "Torka mat", varit aktiv i 20 år. Här bjuder vi på tips till dig som vill börja torka egen utemat!

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips