En annonsfråga!

Hur är det nu här på forumet. Får man upplysa om att man har t ex. en GPS med tillbehör att sälja privat?

Jag har ju köpt ny GPS och hade tänkt att sälja den gamla (60CS)med tillbehör kartor och allt, men vet inte om jag får kasta in en blänkare här där det borde finnas intresserade.

MVH Tony

Tony-Avesta; sa:
Hur är det nu här på forumet. Får man upplysa om att man har t ex. en GPS med tillbehör att sälja privat?

Jag har ju köpt ny GPS och hade tänkt att sälja den gamla (60CS)med tillbehör kartor och allt, men vet inte om jag får kasta in en blänkare här där det borde finnas intresserade.

MVH Tony

Upplysa, jaja, men inte försöka sälja... Det finns en "prylmarknad" på utsidan.

Lästips

Helgelandskusten – Tio äventyr längs Norges dolda pärla

Helgelandskusten räknas till världens främsta destinationer för havskajak. Här är tio höjdpunkter för dig som vill utforska den norska kustskatten.

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

Månadens fråga: Värmebölja under vandringen - hur gör du?

Hur tänker du om höga temperaturer väntar under din planerade långtur: genomför vandringen, planerar om – eller ställer in?

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.
Tony-Avesta; sa:

Frågan är nog redan besvarad. Du har ju lagt ut en liten blänkare :) Jag har ju en ryggsäck att sälja, en Wolfskin Trailhed II men det får jag inte skriva i forumet?

Tack för det, jag letade efter prylmarknaden i raden till vänster och ute i listan för alla forum, men hittade inte det jag sökte. Kanske har fått brun starr eller nåt. Nu ser jag att det finns en köp/sälj i raden längst upp.

Så jag lägger in en blänkare där, då ni kan gå in och läsa och köpa köpa köpa.... :)

MVH Tony

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips