håller du på något med bågdrill också`??
Jag kan tekniken men är inget jag använder, så jag skulle nog inte kalla mig expert på det.
jag undrar hur så många kan välja eld stål före tändstickor och tändare,,,
näää ,, men stoppar bara in plast dellen av tändare,, för att värma upp den,,, men så klart skulle jag rekomendera plast påsse också!!!
Jag föredrar eldstål alla lägen anldningen är enkel, det funkar i alla lägen och alla väder, den tar aldrig slut och även om det får ett lager rost så är der det bara skrapa av och köra på. Hitta tände till ett eldstål är inte svårt då det finns mängder av saker som man kan tända med alt ifrån torra träbittar till tamponger och vaxade papper.
Sen tycker jag det är lättare att lära sig hantera ett eldstål korrekt än ad det är att lära sig tänd en tändsticka på rätt sätt.
Jo bågdrill har man hållt på med en del. Är du självlärd?
/mattias
håkan e kul.. mycket inspirerande och kunnig person..
japp,, jag håller med,,
så var det när jag träffa håkan först gången !! och jag tycker inte det var något fel i det,, hur många skulle bjuda hem en främlig till sitt hem,,, ???
just det ser inte jag nödvändigtvis som en klok egenskap men han är den typen av människa, jag har full förståelse för att hans fru tyckte att det blev obehagligt..