Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ditt senaste inköp "bilder"
- Trådstartare Gun-valld
- Start datum
Norröna Anojakke modell 118
Senaste inköp;
En obetydligt använd Anojakke modell 118, kommer nu att få byta plats på med den jag köpte i början av -90talet. Den gamla har jag lagat en hel del!
Föredrar denna modellen före den nya, den har onödigt stora fickor.
/B
Senaste inköp;
En obetydligt använd Anojakke modell 118, kommer nu att få byta plats på med den jag köpte i början av -90talet. Den gamla har jag lagat en hel del!
Föredrar denna modellen före den nya, den har onödigt stora fickor.
/B
Bilagor
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Köpte en Led Lenser H7.2 på XXL i Luleå för 399kr.
Äger även föregångaren H7,men har alltid stört mig på att den har 3st AAA-batterier. Den nya har 4st, lyser bättre, har bättre batteritid, smartare funktioner och bättre reglage. Det nya zoomreglaget var dock ett nedbyte jämfört med det gamla.
Mycket trevlig pannlampa.
Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk
Äger även föregångaren H7,men har alltid stört mig på att den har 3st AAA-batterier. Den nya har 4st, lyser bättre, har bättre batteritid, smartare funktioner och bättre reglage. Det nya zoomreglaget var dock ett nedbyte jämfört med det gamla.
Mycket trevlig pannlampa.
Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk
Bilagor
Julklapp till sig själv 
Då har man beställt en ny ficklampa: Fenix PD35 2014 Edition
Mvh troswe
Bildkälla: www.fenix-store.com
Då har man beställt en ny ficklampa: Fenix PD35 2014 Edition
Mvh troswe
Bilagor
Svårt att tro att du blir missnöjd med den, kanonlampa.Då har man beställt en ny ficklampa: Fenix PD35 2014 Edition
Mvh troswe
Nygammalt tillbehör till WOOD GAS STOVE
I dag kom 'reservdelen' till mitt Wood Gas Stove - ett s.k. Pot Support Top.
Det här är ett kök som jag tycker mycket om och med den här nygamla konstruktionen blir det lite stadigare än de tidigare 'tråd-hållarna' och lättare att att vika upp.
Här är länken: http://wildstoves.co.uk/spare-parts...s-stove-replacement-original-pot-support-top/
I dag kom 'reservdelen' till mitt Wood Gas Stove - ett s.k. Pot Support Top.
Det här är ett kök som jag tycker mycket om och med den här nygamla konstruktionen blir det lite stadigare än de tidigare 'tråd-hållarna' och lättare att att vika upp.
Här är länken: http://wildstoves.co.uk/spare-parts...s-stove-replacement-original-pot-support-top/
Bilagor
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg