Nä, förvirringen finns nog mest framför min skärm... 
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ditt senaste inköp "bilder"
- Trådstartare Gun-valld
- Start datum
Grattis!
Frågar du mig så har du gjort ett mycket lyckat köp! Jag är otroligt nöjd med min Kajka! Lycka till!
blev en ryggsäck också...+ en massa mer för fjället
Frågar du mig så har du gjort ett mycket lyckat köp! Jag är otroligt nöjd med min Kajka! Lycka till!
Dessa vattentäta "skalhandskar", 314 kr addnature
Marmot pecip Shell gloves
http://marmot.com/products/details/precip-shell-glove-new
Har dålig blodcirkulation i händerna och fryser väldigt mycket om jag blir blöt rakt igenom.
Vet att tegera har vattentäta arbetshandskar som kostar 1/3 men de är vinterisolerade och rätt styva. Jag ville ha nåt rymligare och mer dynamiskt. Jag gillar hur dessa är konstruerade. Mina tidigare vattentäta var i tumvante-form. Brukar bli för kall i handskar när tempen sjunker men hoppas dessa lite rymligare och täta kan bli bra ändå
Marmot pecip Shell gloves
http://marmot.com/products/details/precip-shell-glove-new
Har dålig blodcirkulation i händerna och fryser väldigt mycket om jag blir blöt rakt igenom.
Vet att tegera har vattentäta arbetshandskar som kostar 1/3 men de är vinterisolerade och rätt styva. Jag ville ha nåt rymligare och mer dynamiskt. Jag gillar hur dessa är konstruerade. Mina tidigare vattentäta var i tumvante-form. Brukar bli för kall i handskar när tempen sjunker men hoppas dessa lite rymligare och täta kan bli bra ändå
Aktuellt
ANNONS
Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig
Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.
Efter mycket snack så blev det till slut lite verkstad. Ett Bergans Rondane 3 för nästan samma pris som föregångaren Compact Light går på just nu.
Stort tack till smux för tipset.
Tack, vi ser fram mot recensionen
Lillebror till min SL5....perfekt till solotur eller två
[/url]20140903_185505 by RedEarMedia, on Flickr[/IMG]
Jag skulle egentligen behövt skaffa nya kängor, då de gamla håller på att falla sönder, men det blev visst en sån här istället:

Samson Graphite MF8
Första leksessionen med den resulterade i detta.
Så det kan gå.

Samson Graphite MF8
Första leksessionen med den resulterade i detta.
Så det kan gå.
Ett par vandringsstavar från Lidl för 230 kr. Detta är instruktionsmanualen:
Jag köper dem för att för första gången få "pröva på" att använda stavar när jag går i fjällen nästa vecka.
Möjligtvis nöjer jag mig med EN när jag går utför och låter min sambo använda andra staven
Om jag sen gillar upplevelsen köper jag kanske något mer kvalitativt.
Jag köper dem för att för första gången få "pröva på" att använda stavar när jag går i fjällen nästa vecka.
Möjligtvis nöjer jag mig med EN när jag går utför och låter min sambo använda andra staven
Om jag sen gillar upplevelsen köper jag kanske något mer kvalitativt.
Liknande trådar
- Svar
- 17
- Visningar
- 3 K
Dela:
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg