Du ser ut att behöva en fotogenugn eller kamin.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ditt senaste inköp "bilder"
- Trådstartare Gun-valld
- Start datum
Kom över ett exemplar till humant pris och kunde inte låta tillfället gå förbi...
...Nu ska jag bara lista ut vad jag ska ha den till![]()
Elda den lite, putsa lite! Den är vacker.
Aktuellt
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Blir det inte obekvämt med två högerkängor?
Alla är vi ju lite olika, så länge leve skillnaderna!
Visa bilaga 15734
Ett par Crispi Summit samt två par sockar.
Någon som har någon erfarenhet av dessa?
Tanken är att dom ska ta mig 12 mil i sommar/höst...
/Vojma
Jag har ett par Crispi Summit. Haft dom i 3-4år. Mycket nöjd. Köper nog ett par till när mina ger upp.
/Daniel
Fick tag på en helt batteriobunden kombination. Så nu gäller det att fånga ljuset.
Jisses.....en riktig favorit.
En av de vackraste kameraskapelser...Leica M serien.
En baladeo på 27g. De har en 15g variant också men jag ville ha den lilla röda plastbiten som extra grepp och eggskydd.
Har en för mig lite udda slipning och inte lika vass vid leverans som EKA, men lätt som tusan och klarar nog vad jag normalt behöver kniv till om jag inte ska klyva ved.
Första intrycket klart positivt.
Har en för mig lite udda slipning och inte lika vass vid leverans som EKA, men lätt som tusan och klarar nog vad jag normalt behöver kniv till om jag inte ska klyva ved.
Första intrycket klart positivt.
Bilagor
Fick tag på en helt batteriobunden kombination. Så nu gäller det att fånga ljuset.
Grattis till ett fynd
Liknande trådar
Dela:
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg