Ditt senaste inköp "bilder"

Black Diamond - Storm

Nu vore det väl f-n om jag inte ska lyckas hitta grejorna i mörkret!
Nu återstår att se om den är vattentät som utlovat! :eek:P
 

Bilagor

  • Black Diamond - Storm.jpg
    Black Diamond - Storm.jpg
    21 KB · Visningar: 2,356
Kvalité från Kina

Mina två nya vadderade Neopren väskor till min Samsung. Kostade 13,39:- kottar med frakt från Kina, dessa väskor kostar ett par hundra i Sverige.

Mvh troswe
 

Bilagor

  • 1271196_506989959394676_178291819_o.jpg
    1271196_506989959394676_178291819_o.jpg
    31.4 KB · Visningar: 2,218
Har nu testat pannlampan!

Nu vore det väl f-n om jag inte ska lyckas hitta grejorna i mörkret!
Nu återstår att se om den är vattentät som utlovat! :eek:P

Testat den i helgen! :)
Fungerar alldeles "LYSANDE" för mina behov runt/under tarpen!
Har numera INGA problem att gräva runt i ryggan! Klart nöjd!

// Egizzz
 
Blev lite less på billiga lampor från Clas Ohlson och Biltema som knappt räcker för att se vad man har i händerna så det blev ett inköp an en sådan här liten sak, 550 lumen räcker väldigt bra måste jag säga :p
Lite dyrt med batterier men har äntligen hittat på uppladdningsbara så man inte behöver spara på strömmen längre:)
 

Bilagor

  • 560456.jpg
    560456.jpg
    5.4 KB · Visningar: 1,928
Senast ändrad:
Ett par nya kängor då Outnorth hade 15% kampanj, det var ju bara att slå till... Så nu blir det komposten med mina gamla läckande texmex kängor och så kör man Lundhags på heltid.
Proffessional High till fint och ett par Mid till vardags.
 

Bilagor

  • proff low.jpg
    proff low.jpg
    43.4 KB · Visningar: 1,826
Vinterjacka Lars Monsen Arviat Parka

Beställde en dunparkas modell Lars Monsen Arviat Parka. Det var rea på komplettfritid.no 1300NOK istället för 3500 NOK, så jag chansade. Den som sytt ihop den är missinglink i Norge. Ganska lång, rymlig och har rejäla funktioner. Men har inte så mycket dun som jag trodde den skulle ha, i alla fall i armarna. En Small väger 1030 gram enligt köksvågen. Jag tänkte ha den under övernattningsturerna på vintern i skogen som värmeplagg. Får se hur det blir med det. Den blir inte direkt som en golfboll när man pressar ihop den, men rätt ok är det. Det blir spännande att se om den håller värmen och formen!
 

Bilagor

  • DSC_2653.jpg
    DSC_2653.jpg
    46.5 KB · Visningar: 1,595

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.