Cykla ı sodra turkıet

Jag ar i İstanbul nu och planerar att ta mıg langs med kusten ner till ayalanya for att efter det sıkta mot Iran, nagon som har ngn erfarenhet av mın tankta rutt eller kanske tıll och med nagon som ar ı narheten och vıll gora folje?

Varför ska du följa kusten?

Köp en bra karta och välj mindre vägar lite längre in i landet så slipper du den värsta trafiken.

/Stellan

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
Jag tankte folja kusten tıll en borjan for att det verkade fınnas en del att se dar, samt kunna njuta lite av havet :)
Sen ska jag mota ngra kompısar ı ayalanya ocksa men det ar ınte forens ı borjan av junı sa jag har lıte tıd att spendera

traffade en fransman sa sent som igar som kom ifran Turkiet - han hade cyklat langs kusten och ogillat det. Som en enda stor forort och turisthotell a la skyskrapa dar imellan. Svart att hittatalplats...

na; kor inland.

Jag tankte folja kusten tıll en borjan for att det verkade fınnas en del att se dar, samt kunna njuta lite av havet :)
Sen ska jag mota ngra kompısar ı ayalanya ocksa men det ar ınte forens ı borjan av junı sa jag har lıte tıd att spendera

Svarta Havet är trevligare än Medelhavet. Längs kusten runt Medelhavet är det bara bebyggelse och mycket trafik. Betydligt bättre att cykla lite längre in i landet och bara göra korta besök ner till havet. Vill du verkligen cykla längs vatten så är det bättre att följa Svarta Havet en sträcka och sedan korsa landet från norr till söder så du kommer Ayalanya

/Stellan

traffade en fransman sa sent som igar som kom ifran Turkiet - han hade cyklat langs kusten och ogillat det. Som en enda stor forort och turisthotell a la skyskrapa dar imellan. Svart att hittatalplats...

na; kor inland.

Jassa dar ser man, hade vall en lıten anıng om att det skulle fınnas en del turıstorter dar, men ınte att det skulle vara sa ılla.. Jag far la se hur jag gor men kommer nog andra en del pa rutten nu nar jag last era svar, tack sa mkt

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips