Commeo - Storulvån

Jag och några vänner till mig var med på Vinter Commeo nu i år, det är första året man kör denna tur.

Måste säga att det var en otroligt lyckad tur med massor av bra skidåkning och otroligt entusiasmerande guider, bröderna Simon och Mattias.

Om det är dom som håller även i Sommarturen så kommer du att få en skitkul vecka

/Pelle

Commeo i sommar

Hej Jenny!

Jag har anmält mig till Commeo i sommar. De har ett nytt datum nu 27/7 till 1/8, så det passade mig. Jag kommer att åka själv från Göteborg, har inte varit med förut, men har också hört gott om Commeo vinter.

Hälsningar Emma

Aktuellt

Vinn ”Turskidåkning” av Oskar Karlin!

Med sin nya bok vill Oskar Karlin inspirera fler att upptäcka den svenska fjällvärlden på turskidor. Här har du chansen att vinna boken!

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

På turskidor mellan stugor – ny bok guidar till svenska fjällen

I över 30 år har Oskar Karlin skidat mellan stugor i den svenska fjällvärlden. Nu har han samlat kunskaper, råd och tips i en 400 sidor tjock bok.

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips