City Navigator Europe v9 DVD
- Trådstartare Andis
- Start datum
apersson850; sa:Tittar i min version 9. E4 går genom Uppsala, precis som i v8.
Men det finns annat som är ändrat. Viktigare ting, alltså sådana nära där jag bor! ;-)
Anders
lagerstrom; sa:Är det sannolikt att man kommer att kunna uppgradera från CNEv8 till CNEv10 (utan att gå via CNEv9)? Ja-ja, jag vet att jag ber se in i framtiden..., men jag tänker på om man ser hur Garmin/Sportsmanshit gjort tidigare...
--David
Ja det är mycket sannolikt. Man har så vitt jag vet utan undantag alltid kunnat "hoppa över" en eller flera uppgraderingar av Garmins kartor och sedan ändå uppgradera till den senaste.lagerstrom; sa:Är det sannolikt att man kommer att kunna uppgradera från CNEv8 till CNEv10 (utan att gå via CNEv9)?
PR; sa:Ja det är mycket sannolikt. Man har så vitt jag vet utan undantag alltid kunnat "hoppa över" en eller flera uppgraderingar av Garmins kartor och sedan ändå uppgradera till den senaste.lagerstrom; sa:Är det sannolikt att man kommer att kunna uppgradera från CNEv8 till CNEv10 (utan att gå via CNEv9)?
lagerstrom; sa:Kikar på garmin.se för att se om nya västräckningar i mitt närområde (Uppsala) är uppdaterade, men garmin.se pekar fortfarande på City Navigator v8 :-(