Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
En tarp är alltid bra att ha! Vi brukar ha med en när vi är ute i skogen och jobbar med hunden. Perfekt att spänna upp mellan två träd om man vill ha ett vindskydd eller som tak om det passar bättre. Den åker med oavsett om vi bara är ute över en dag eller om det blir ett par nätter. Tar i princip inte upp nån plats alls i ryggsäcken.
Hej om jag skulle bo längre tider i tält skulle jag föredra en modell med förlängd absid. Har själv ett nallo 3gt väger 3kg är väldigt nöjd med det. Går du ner till ett två mans namjat eller nallo med gt absid så tror jag du blir nöjd.
Jag skulle gärna köpt ett nallo eller nammajt gt tält men deras priser är tyvärr lite för höga för mig. (Kan ej sträcka mig över 5000 kr) Det får kanske bli en tarp till tältet lite senare så jag får lite mer utrymme.
Är det tillräckligt med ett nammajt 2 manna tält tror ni?
Jag skulle gärna köpt ett nallo eller nammajt gt tält men deras priser är tyvärr lite för höga för mig. (Kan ej sträcka mig över 5000 kr) Det får kanske bli en tarp till tältet lite senare så jag får lite mer utrymme.
Är det tillräckligt med ett nammajt 2 manna tält tror ni?
Jag har själv TNF Merlin 33, jag kan bara vara nöjd.
Fjällvandrat både i sverige men också skottland och har funkat väldigt bra.
Väder och vind har den funkat perfa i, aldrig känt att man inte kunnat lita på tältet förutom EN gång...
Då ena bågen kröktes lite....
men det var i skottland och nära kusten, blåste som satan! väldigt utsatt.
Näst sista etappen! Mer om det snart. Men först ngt om ngt som ligger varje turåkare varmt om hjärtat: mat!
På de flesta depåstopp har det funnits ...
1 kommentar
Det handlar inte bara om lättare utrustning; det handlar om att välja det som verkligen betyder något för ditt äventyr, sortera bort saker som inte ...
1 kommentar
Få ämnen engagerar oss så starkt som frågan om skönhetens väsen. Vad som är vackert är dock inget objektivt faktum. Den välkända tesen om att ...
4 kommentarer