Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag bor också i uppsala och har haft precis samma problem. Går knappt att få tag på enkla basgrejer här i stan. Priserna är dessutom hutlösa när (om) man väl får tag på delarna man vill ha.
Enligt mig är internet tyvärr det bästa alternativet. Det hade varit roligare om man kunnat klämma/känna på prylarna.
CykelViktor tycker jag däremot är en trevlig butik, om inte annat för att personalen är trevlig/kunnig. Den där affären i knivsta kan ju vara värd att kolla in. Jag ska till knivsta på fredag i jobbet, så får jag tid över så kan jag ju svänga förbi den affären och avlägga rapport här efter.
ja. jag håller med om cykelviktor... nån affär i knivsta känner ja inte till...
ja internet är skit bra när man vet vad som e bra osv... men att fixa ihop nånslags bra långvägstrampare är helt nytt för mig....
när ja bodde i jämtland å höll på med en massa skidbestigning så lärde man sig ju vad som behövdes o vad som var bra... då var de kul å hänga runt på internet å fixa.... men oftast behöver man inte alls de dyra skinande special-special som man av någon anledning anses behöva.....
så därför vill ja kunna känna, kläämma å fråga...... ja köpte skärmar idag.. på sportson.... dyrare än ja trodde...... men skönt å slippa bli helt jävla prickig
jag letade efter den där affären i knivsta i fredags. inget spår av den. en annan cykelaffär/cykelverkstad/bilverkstad i området fanns det, men den var stängd.
Vad är det för häftigt med dom cyklarna? En blandning mellan vanliga damcyklar, upphottat och överprissatt skrot och en och annan lite rolig och udda hipsterhoj.
I början av sommaren 2024 så satt jag och funderade för mig själv att det vore kul med att få göra en vandring under sommaren eller hösten. Jag hade ...
Det börjar alltid med en karta. Eller i det här fallet en tumme som scrollar förbi ett foto på Instagram av ett turkosblått vatten omgett av klippor ...
1 kommentar
Jag gjorde min första vintertur på 10 år genom Sareks södra gränstrakter mellan den 27:e mars och 5:e april. Den var tänkt att gå genom Änok, ...
5 kommentarer
Kan du verkligen se en elftedel av Sverige från Kebnekaise? Det låter imponerande – men är det sant? Jag testade påståendet, från svenska fjäll till ...