bra cykel butik??

surly säljs endast i karlstad.
marin säljs i halmstad....
jag bor i uppsala

är de nån som känner till nån riktigt bra cykelaffär i uppsala/sthlm så please tell me!!

/david

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
surly säljs endast i karlstad.
marin säljs i halmstad....
jag bor i uppsala

är de nån som känner till nån riktigt bra cykelaffär i uppsala/sthlm så please tell me!!

/david

Det finns flera bra cykelaffärer i Stockholm, det beror lite på vad du söker. Är det en touringcykel du är ute efter?

har haft samma problem

Jag bor också i uppsala och har haft precis samma problem. Går knappt att få tag på enkla basgrejer här i stan. Priserna är dessutom hutlösa när (om) man väl får tag på delarna man vill ha.

Enligt mig är internet tyvärr det bästa alternativet. Det hade varit roligare om man kunnat klämma/känna på prylarna.

CykelViktor tycker jag däremot är en trevlig butik, om inte annat för att personalen är trevlig/kunnig. Den där affären i knivsta kan ju vara värd att kolla in. Jag ska till knivsta på fredag i jobbet, så får jag tid över så kan jag ju svänga förbi den affären och avlägga rapport här efter.

ja. jag håller med om cykelviktor... nån affär i knivsta känner ja inte till...

ja internet är skit bra när man vet vad som e bra osv... men att fixa ihop nånslags bra långvägstrampare är helt nytt för mig....

när ja bodde i jämtland å höll på med en massa skidbestigning så lärde man sig ju vad som behövdes o vad som var bra... då var de kul å hänga runt på internet å fixa.... men oftast behöver man inte alls de dyra skinande special-special som man av någon anledning anses behöva.....

så därför vill ja kunna känna, kläämma å fråga...... ja köpte skärmar idag.. på sportson.... dyrare än ja trodde...... men skönt å slippa bli helt jävla prickig :)

jag letade efter den där affären i knivsta i fredags. inget spår av den. en annan cykelaffär/cykelverkstad/bilverkstad i området fanns det, men den var stängd.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips