Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bild från din senaste tur
- Trådstartare danisko
- Start datum
Låt oss inte glömma den här tråden. Pältsan 15 september:
Betalt samarbete
Månadens produkt: Trangia Nest
De nya tallrikarna, skålarna och muggarna packas smidigt och kompakt ihop med Trangias klassiska kök. Ta chansen att vinna och testa serien!
Så börjar vi säsongen... Bilresa till Norge, också lite vandring:
Aktuellt
Jag har under vecka 30 vandrat i Bunnerfjällen i Jämtland. Det var väldigt vackert där.
Jag var uppe på Västra Bunnerstöten, och bilden visar Östra Bunnertjärnen som är precis nedanför Västra Bunnerstöten. Man ser faktiskt mitt tält på vänster i bild, ett orange tält. Jag sov två nätter vid tjärnen. Jag var helt solo här...underbart.
Visa bilaga P1035055.JPG
Jag kan säga att Bunnerfjällen gav mersmak. Jag ska skriva om vandringen i min blogg här på Utsidan.
Jag var uppe på Västra Bunnerstöten, och bilden visar Östra Bunnertjärnen som är precis nedanför Västra Bunnerstöten. Man ser faktiskt mitt tält på vänster i bild, ett orange tält. Jag sov två nätter vid tjärnen. Jag var helt solo här...underbart.
Visa bilaga P1035055.JPG
Jag kan säga att Bunnerfjällen gav mersmak. Jag ska skriva om vandringen i min blogg här på Utsidan.
Senast ändrad:
Liknande trådar
- Svar
- 154
- Visningar
- 16 M
Dela: