Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bild från din senaste tur
- Trådstartare danisko
- Start datum
Låt oss inte glömma den här tråden. Pältsan 15 september:
Betalt samarbete
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.
Så börjar vi säsongen... Bilresa till Norge, också lite vandring:
Aktuellt
Politisk reklam
Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!
Jag har under vecka 30 vandrat i Bunnerfjällen i Jämtland. Det var väldigt vackert där.
Jag var uppe på Västra Bunnerstöten, och bilden visar Östra Bunnertjärnen som är precis nedanför Västra Bunnerstöten. Man ser faktiskt mitt tält på vänster i bild, ett orange tält. Jag sov två nätter vid tjärnen. Jag var helt solo här...underbart.
Visa bilaga P1035055.JPG
Jag kan säga att Bunnerfjällen gav mersmak. Jag ska skriva om vandringen i min blogg här på Utsidan.
Jag var uppe på Västra Bunnerstöten, och bilden visar Östra Bunnertjärnen som är precis nedanför Västra Bunnerstöten. Man ser faktiskt mitt tält på vänster i bild, ett orange tält. Jag sov två nätter vid tjärnen. Jag var helt solo här...underbart.
Visa bilaga P1035055.JPG
Jag kan säga att Bunnerfjällen gav mersmak. Jag ska skriva om vandringen i min blogg här på Utsidan.
Senast ändrad:
Liknande trådar
- Svar
- 154
- Visningar
- 16 M
Dela:


