Bild från din senaste tur

Kiruna fjällen 30 oktober
9413D6EF-8774-45E4-82FE-8CA67B670F3F.jpeg

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Står mellan Darfalcohkka och Darfalcorru med utsikt västerut. En kämpig nedstigning väntar.
Augusti 2021.

Bilagor

• 20210804_175900.jpg
    20210804_175900.jpg
    2.8 MB · Visningar: 103
Vi återvände till Härjångsdalen på årets fjällvandring. Bilden är tagen den 23/7 strax före vindskyddet i riktning mot Vålåstugorna. Här kan man hitta fina tältplatser nere vid sjöarna.
A59C84D0-3C77-4F13-AA81-BE348CDC9600.jpeg

Jag har under vecka 30 vandrat i Bunnerfjällen i Jämtland. Det var väldigt vackert där.

Jag var uppe på Västra Bunnerstöten, och bilden visar Östra Bunnertjärnen som är precis nedanför Västra Bunnerstöten. Man ser faktiskt mitt tält på vänster i bild, ett orange tält. Jag sov två nätter vid tjärnen. Jag var helt solo här...underbart.

Visa bilaga P1035055.JPG
Jag kan säga att Bunnerfjällen gav mersmak. Jag ska skriva om vandringen i min blogg här på Utsidan.

Senast ändrad:

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips