Bästa märket på multiverktyg: Röstning!

Vilket märke är bäst?

• Gerber

Röster: 3 8.6%
  • Letherman

Röster: 22 62.9%
  • Victorynox

Röster: 6 17.1%
  • Annat

Röster: 4 11.4%

• Totala väljare
    35

Lästips

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Tänk säkert i Sarek – fjällräddarens bästa råd

Sareks vackra natur lockar många. Men här är civilisationen långt borta. Utsidan har frågat fjällräddaren Mikael Oja om råd för en säker Sarektur.
med risk för att vara en messersmither, vill man undvika "goda yxskaft" svar i inläggen så kanske man ska fundera på att bidra med lite bakgrundsinformation och egna tankar till tråden, vad föranleder frågan, vilka har du själv tittat på och vad anser du om dom, vilket behov skall verktyget tillfredställa med mera, med mera..

Jag ansåg att det saknades röstningstrådar i detta forum, men om du(eller någon annan) kan bättre tycker jag att du/ni skall starta en egen tråd med mer informativa och välgrundade frågor.

Se detta som ett roligt komplement istället för att förstöra.

Jag har en Leatherman New Wave som jag är otroligt nöjd med. Väldigt mycket i ett litet paket.
Något jag tidigare vara sugen på att prova är de från SOG med utväxling i tången/avbitaren.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips