Bästa märket på multiverktyg: Röstning!

Vilket märke är bäst?

• Gerber

Röster: 3 8.6%
  • Letherman

Röster: 22 62.9%
  • Victorynox

Röster: 6 17.1%
  • Annat

Röster: 4 11.4%

• Totala väljare
    35
Månadens produkt: Ergo Grip Enduro från Hestra
Rätt handskar kan göra stor skillnad under cyklingen. Ta chansen att tävla om lätta och bekväma Ergo Grip Enduro D3O från Hestra.

Aktuellt

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”

Kämpargård: ”Södra Småland är fantastiskt att vandra i”
I nya boken Vandra i södra Småland guidar Niklas Kämpargård till 48 turer genom skogar, sjölandskap, myrar och kulturbygder.

Upprop för friluftslivet inför valet

Upprop för friluftslivet inför valet
Tycker du att friluftsliv, natur och allemansrätt är viktiga frågor inom politiken? Skriv under Svenskt Friluftslivs upprop!

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”

”Hur öppnar vi upp naturen för fler – och varför?”
Utsidans redaktör Gabriel Arthur besöker Sveriges största friluftsfestival – och får med sig viktiga insikter hem.

Paddling i Muminfamiljens farvatten

Paddling i Muminfamiljens farvatten
Pellinge övärld och ön Klovharun inspirerade Tove Jansson. Förra sommaren paddlade Henrik Witt äntligen dit i kajak.
med risk för att vara en messersmither, vill man undvika "goda yxskaft" svar i inläggen så kanske man ska fundera på att bidra med lite bakgrundsinformation och egna tankar till tråden, vad föranleder frågan, vilka har du själv tittat på och vad anser du om dom, vilket behov skall verktyget tillfredställa med mera, med mera..

Jag ansåg att det saknades röstningstrådar i detta forum, men om du(eller någon annan) kan bättre tycker jag att du/ni skall starta en egen tråd med mer informativa och välgrundade frågor.

Se detta som ett roligt komplement istället för att förstöra.

Jag har en Leatherman New Wave som jag är otroligt nöjd med. Väldigt mycket i ett litet paket.
Något jag tidigare vara sugen på att prova är de från SOG med utväxling i tången/avbitaren.

Lästips

Upptäck

Alltid
gratis!
Bli medlem!

Var med i Sveriges största outdoor-community och få Månadens Utsidan.