-
Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Aktiviteter på gång i Götaland
- Trådstartare LonelyWolf
- Start datum
Tack för de uppmuntrande orden
Under vandringen så pratade vi om framtida vandringar.
Vi skapade 3 mini grupper som kommer jobba för fler gemensamma vandringar.
1 grupp för vandringar östra Blekinge
1 grupp för vandringar Malmö/Helsingborgs området
1 grupp för vandringar Halmstads området
Har du kunskap lr bor i aktuellt område så joina gärna någon grupp
Mvh Patrick
Hej.
Ny på forat så missade detta evenemang, men vill gärna hänga med på framtida äventyr.
Bor öster om halmstad så kan även tänka mig att ingå i planeringsgruppen för detta område.
Ledare i friluftsfrämjandet här så tycker jag har någorlunda koll på en del smultronställen utanför led.
/Pierre
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Hej.
Ny på forat så missade detta evenemang, men vill gärna hänga med på framtida äventyr.
Bor öster om halmstad så kan även tänka mig att ingå i planeringsgruppen för detta område.
Ledare i friluftsfrämjandet här så tycker jag har någorlunda koll på en del smultronställen utanför led.
/Pierre
låter kanon Pieere!
Jag hoppas på att vi kan få till en fin höstvandring när bladen gulnat
Är det någon av er som har bilder från vandringen att skicka till mig?
Jag skickar ut gruppbilden så snart jag kommit hem från mitt äventyr
Tack för de uppmuntrande orden
Under vandringen så pratade vi om framtida vandringar.
Vi skapade 3 mini grupper som kommer jobba för fler gemensamma vandringar.
1 grupp för vandringar östra Blekinge
1 grupp för vandringar Malmö/Helsingborgs området
1 grupp för vandringar Halmstads området
Har du kunskap lr bor i aktuellt område så joina gärna någon grupp
Mvh Patrick
Hej!
Missade vandringen i juni, men är intresserad om der blir nya vandringar.
Det är kanske någon av er som är intresserade av det här?
http://www.utsidan.se/cldoc/vandringsfestival-i-hovdala.htm
Själv tänkte jag anmäla mig till någon av heldagsturerna. Tyvärrr är den som verkar mest intressant redan slutsåld.
Ha det gott! /Tobbe
Själv tänkte jag anmäla mig till någon av heldagsturerna. Tyvärrr är den som verkar mest intressant redan slutsåld.
Ha det gott! /Tobbe
låter najs 
detta låter ju najs! vilka är du sugen på att vandra?
inga fler som är sugna?
mvh Patrick
Det är kanske någon av er som är intresserade av det här?
Ha det gott! /Tobbe
detta låter ju najs! vilka är du sugen på att vandra?
inga fler som är sugna?
mvh Patrick
Vill du gå Finjasjön runt så får du nog sno dig, det verkar bara finnas en biljett kvar där.
Skrev till Turistbyrån i Hässleholm ang. om de har biljetter kvar till försäljning trots att det är slut på nätet (ville helst gå "Höjdarnas höjdarled") och fick följane svar:
"Tack för din förfrågan. Ja, du har förstått det helt rätt, om biljetterna är slut på nätet så är de även slut hos oss. Om det blir slutsålt till samtliga vandringar, (det har släppts upp 20 biljetter per vandring) så släpps det upp ytterligare biljetter men som det ser ut i nuläget finns det biljetter kvar till följande heldagsvandringar "Heldag Finjasjöleden" (1 biljett kvar), "Heldag Jakten på Gullspira B" (13 biljetter kvar) samt "Heldag Genvägen" (17 st biljetter kvar). Hör av dig om du har ytterligare frågor eller om du vill att jag ska reservera några biljetter till dig! Med vänlig hälsning Ida Flygare Turistassistent"
För min del lär det bli Gullspira, a- eller b-gruppen är väl en öppen fråga ännu.
Skrev till Turistbyrån i Hässleholm ang. om de har biljetter kvar till försäljning trots att det är slut på nätet (ville helst gå "Höjdarnas höjdarled") och fick följane svar:
"Tack för din förfrågan. Ja, du har förstått det helt rätt, om biljetterna är slut på nätet så är de även slut hos oss. Om det blir slutsålt till samtliga vandringar, (det har släppts upp 20 biljetter per vandring) så släpps det upp ytterligare biljetter men som det ser ut i nuläget finns det biljetter kvar till följande heldagsvandringar "Heldag Finjasjöleden" (1 biljett kvar), "Heldag Jakten på Gullspira B" (13 biljetter kvar) samt "Heldag Genvägen" (17 st biljetter kvar). Hör av dig om du har ytterligare frågor eller om du vill att jag ska reservera några biljetter till dig! Med vänlig hälsning Ida Flygare Turistassistent"
För min del lär det bli Gullspira, a- eller b-gruppen är väl en öppen fråga ännu.
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg