-
Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Aktiviteter på gång i Götaland
- Trådstartare LonelyWolf
- Start datum
Lästips
ANNONS
Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro
Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...
Kul att ni gillade Vandringen!
Säger bara, vilket kanon gäng!!!!
Vi hade tur som fick sommar värmen idag
Säger bara, vilket kanon gäng!!!!
Vi hade tur som fick sommar värmen idag
Hej på er!
Vill bara säga att detta vore så oerhört roligt att få följa med på! Men just detta datumet är jag bortrest!! Så jag hoppas på att det kan vara så att fler liknande aktiviteter dyker upp framöverOch så får ni har en jätte trevlig tur!!
/Veronica
Jag tycker också att det var ett jättetrevligt arrangemang!!
Tyckte även att allt gick så smidigt; hitta, bo, vandra.. Jag tror inte att det hade gjort det utan en hel del planering från LonelyWolf.
Tack för de uppmuntrande orden
Under vandringen så pratade vi om framtida vandringar.
Vi skapade 3 mini grupper som kommer jobba för fler gemensamma vandringar.
1 grupp för vandringar östra Blekinge
1 grupp för vandringar Malmö/Helsingborgs området
1 grupp för vandringar Halmstads området
Har du kunskap lr bor i aktuellt område så joina gärna någon grupp
Mvh Patrick
Ang. framtida vandringar
Hejsan!!
Det låter mycket trevligt med fler gemensamma vandringar :-D Jag hänger gärna på!! Jag bor utanför Malmö, men andra platser är naturligtvis också av intresse....så får man se sig omkring
Hör väldigt gärna av er!!
Bästa hälsningar
Veronica
Hejsan!!
Det låter mycket trevligt med fler gemensamma vandringar :-D Jag hänger gärna på!! Jag bor utanför Malmö, men andra platser är naturligtvis också av intresse....så får man se sig omkring
Hör väldigt gärna av er!!
Bästa hälsningar
Veronica
Jag vill vandra utmed Vättern mellan Jönköping och Gränna (fin utsikt över Vättern och Visingsö) men jag är själv i den arbetsgruppen ;-).
Visst ja Eric tog på sig det ärofyllda jobbet alldeles själv
Är det en markerad led där imellan?
Låter fint
Visst ja Eric tog på sig det ärofyllda jobbet alldeles själv
Är det en markerad led där imellan?
Låter fint
Jag får undersöka det. Det finns en led som heter Bauerleden men den ser inte ut att gå så nära vattnet som jag vill (jag vill få utsikten som är i branten ner mot vattnet). Det finns ett problem i att även motorvägen går utmed den västra sidan av Vättern. Kanske går det istället att vandra utmed den östra sidan?
Liknande trådar
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg