• Vi har ju bytt forum och det finns säkert en del att förbättra. Har du problem? Titta först i forumet Felrapporter om felet redan är känt. Om inte så kan du starta en ny tråd där. Har du förslag på förbättringar eller andra synpunkter så passar ett inlägg i Funktionsförslag bättre.
  • Obs! Tänk på att om du lägger ut din epostadress eller telefonnummer i forumet finns risken att de snappas up och används för spambrev och dylikt. För att slippa detta kan du istället be intresserade att kontakta dig via funktionen "Skicka epost till..." som finns i menyn man får få man klickar på ditt namn vid foruminlägget.

Aktiviteter på gång i Götaland

Har varit där men inte i hela området. Väldigt fint!

Ett annat alternativ för framtiden kan vara kanotpaddling i Fegen. Passar bra för ett par dagar. Finns gott om vindskydd och tillgång till ved och toalett mot dygnsavgift. Den som heldre vill sova i tält finns det också bra platser för detta vid vidskydden.

Tråkigt att du missar söndagens vandring, Patrick! Både Stenshuvud och Fegen låter intressant men det beror lite på hur många projekt som man drar igång framöver...

Ramlar in här

Hej! Är ny på denna listan men tycker det skulle vara jättekul att hänga med. Stenshuvud är nära och lagom, så blir det mer planering kring det är jag på! Jag tar mig ut från Malmö och kan samordna åkning om det blir aktuellt.
/Kajsa

Håll koll på den här tråden så ska du få reda på när det är något nytt på gång. Bara trevligt att det är fler som hakar på!

*Utanför änet*

Hörde att flera av er inte får epost-uppdateringar från den här tråden. Om man väljer Ämnesverktyg -> prenumerera på det här ämnet, längst upp på listen så borde problemet vara löst.

ang stenshuvud

Då vädret är väldigt växlande nu på hösten så blir det planering med kort varsel .
någon söndag är planen så håll koll här ofta ;)
Vilka är sugna på iden ???

Stenshuvud

Hej!

Också ny, eller nygammal (fast inte aktiv förrän nu). Vill gärna följa med till Stenshuvud - kul idé!
Åker från Lund och kan ev ordna samåkning om någon är intresserad.

/Helena