2-7 oktober vandring

Hej!
Jag funderar om det finns några norr/västerbottningar som är intresserade av att följa med på en längre eller kortare vandring i de lappländska fjällen under tiden 2-7 oktober detta år. Jokkmokks/ Gällivare eller Kiruna fjällen, ev även Muddus.

Själv har jag fjällvana, men det är sämre ställt med naturintresserade kamrater.
/ Lena

Muddus är kul men det känns lite sent påtänkt i och med att du skulle börja igår eller blev det lite tankefel? Jag såg i en annan tråd att du bor i Gällivare och där borde det väl finnas intresserade, eller har jag fel? Kör dom bara skoter, eller?

Lästips

Europas okända pärlor – 10 vandringar bortom turiststråken

Sugen på att packa väskan och vandra utanför Sverige? Då är den här listan för dig!

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Hej!
Jo, tack. Det blev lite fel. Jag menar 2-7 november. :)
Nja, det är få som är i min ålder som gärna vill ge ut sig på en tur. På vandringar eller skidturer. Har svårt att hitta de som är intresserade, därför provar jag nu på forumet.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips