En fin skiddag med familjen och på egen hand. Först turskidor och sedan längdskidor för att hämta bilen.
Det är den 27 januari idag 2004, -40°C och vi har satt på ett långkok med revbensspjäll från vildren, de sista potatisen av de 100 kg vi fick vid ...
1 kommentar
En fin nostalgivandring i naturområden i Uppsalas södra delar. Gråmulet, galet varmt för årstiden men skön vandringstemperatur på 7 plusgrader.
Börja blogga!
Vill du nå ut med dina äventyr till över hundra tusen friluftsintresserade? Börja blogga på Utsidan! Här hittar du en guide över hur du kommer igång.
BloggarkivetUtökad sökning
Populära bloggar
1080 visningar (4v)
1066 visningar (4v)
531 visningar (4v)