Bloggar

Börja blogga!
Sida: 1 2 3 Nästa Sista
Dagens största fokus låg på att korsa Oslofjorden. Jag velade lite om jag skulle köra som planerat eller om jag skulle korsa den ändå längre ut och ... 3 kommentarer
Sverige-Norge runt
Under någon dags tid övervägde jag var den dag skulle sluta. Här där det blev eller i Torekov. Med en ändrade väderleks rapport och åska och ett ... 2 kommentarer
Förmiddagen bjöd på riktigt fint paddelväder, synd bara att det förlorades till ärkefienden morgonen. Kanske var det att både tält och paddelkläder ... 2 kommentarer
Denna morgon blev något bättre och jag kunde paddla några trevliga smala passager på förmiddagen. Ibland är det så smalt att det inte syns direkt på ... 2 kommentarer
Sverige-Norge runt
30.6. Efter midsommar går naturen in i en annan andning. Fåglarna nu mera upptagna av att ta hand om sina ungar än av att sjunga. Hörde syrsorna för ... 1 kommentar
Naturdagbok
Sida: 1 2 3 Nästa Sista

BloggarkivetUtökad sökning

Populära bloggar

36 kommentarer (4v)
3 kommentarer (4v)
2 kommentarer (4v)
1 kommentarer (4v)

Fjälledarens tips: Så packar du lätt och når längre

Ibland får man ut mer av naturupplevelser när man tar ut svängarna. Fjälledaren Oskar berättar hur han hittar en större frihetskänsla utomhus.