Western mountaineering

Ingen svensk återförsäljare längre?
Har tidigare köpt sovsäckar och jacka via getout( numera outnorth) men nu kan jag inte se att det finns svenska återförsäljare.
Någon som vet bättre?

Aktuellt

Härlig låglandsvandring: 10 nya svenska leder att utforska

Varje år tillkommer vandringsleder runt om i landet – med nya vyer och äventyr. Här är tio favoriter utanför fjällvärlden!

Ryggsäcken för långa fjällturer – testa deuters toppmodell Aircontact Pro

Aircontact Pro är byggd för ambitiösa vandringar med tung packning och varierad terräng. Slitstark, bekväm och genomtänkt in i minsta detalj. ...

”Allt började i Sarek”: Möt vår nya bloggare Claes Grundsten

Sveriges kanske mest kände naturfotograf berättar om sina drivkrafter, hur det är att arbeta som fotograf i dag och om kärleken till Sarek.

Tävling: Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Det är jättebra att handla i Uthuset, den fysiska butiken,en mycket fint ombyggd o inredd ladugård, är verkligen något alldeles extra! Kunniga och tillmötesgående, man kan få komma oh handla utanför ordinarie öppettider om det kniper! I ”sovstudion” hänger en lång rad med WM-sovsäckar. Hur webbutiken funkar vet jag inte eftersom jag är lycklig nog att ha denna fantastiska butik bara några km bort

Det är jättebra att handla i Uthuset, den fysiska butiken,en mycket fint ombyggd o inredd ladugård, är verkligen något alldeles extra! Kunniga och tillmötesgående, man kan få komma oh handla utanför ordinarie öppettider om det kniper! I ”sovstudion” hänger en lång rad med WM-sovsäckar. Hur webbutiken funkar vet jag inte eftersom jag är lycklig nog att ha denna fantastiska butik bara några km bort

Men det låter ju jättebra :)
Har funderat rätt länge på om jag ska åka dit och kika på en varmare sovsäck. Tänkte att jag kanske ryms i en kort, är ju bra att kunna testa det i butiken.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips