Waypoints i Garmin 60CSx

Har gjort ett antal waypoints i Mapsource och skall föra över dem till min GPS. Men det är bara de första 50 som kommer med. Skall inte GPS:en klara upp till 1000 waypoints? Eller har det interna minnet i GPS:en en begränsning på 50 waypoints? Jag har nämligen inte köpt något extra minneskort ännu...

Jag skulle tro att alla dina waypoints överförs korrekt!

Default inställningen i enheten är sådan att när du klickar på "Find" så visas endast de waypoints som är "nära" din nuvarande position. Om du istället klickar på "Menu" och väljer att söka via namn kommer du att se en lista på alla dina waypoints...

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Det var precis så som du sade. Det är visst bara de 50 närmsta waypionts som visas när jag väljer "find"

Tusen tack för hjälpen. Nu vet jag att de alla finns i min GPS =)

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips