bash; sa:Håkan K; sa:Å dé otyget med hörlurar är bara halvsnäppet mindre illa än dunka dunka från stora högtalare! Tala om introvert!
/Håkan
Håller med här PROhär också.
Finns inget så trevlig som all(kamp också kanske??)sång.
TACK!
/Håkan
bash; sa:Håkan K; sa:Å dé otyget med hörlurar är bara halvsnäppet mindre illa än dunka dunka från stora högtalare! Tala om introvert!
/Håkan
Håller med här PROhär också.
Finns inget så trevlig som all(kamp också kanske??)sång.
nä nu måste jag med det bestämdaste säga ifrån.. inte lyssna på engelsk gnällpop, tacka vet vi riktig hästjazz som Highwaymen med Willy, Waylon, Cris och Jonny...brook; sa:allsång samt suverän skidåkarlåt (helst Telis i djupt puder) så är det Blur Song 2 som gäller....Wooooohoooo....woooohoooo!
/Anders B
brook; sa:gnällig brittpop suger bitvis, men det är "WooooHoooo"et i sången som är så lämpligt...jag menar det är ju det som man för fulla lungor skriker när man hittar rätt rytm och känsla i pudret (eller i pisten, fast då blir det lite genant sen i liftkön) WoooooHoooooo!
Highwaymen ?! Aldrig hört talats om...måste vara en generationsgrej...
/Anders B
FJS90/91; sa:nä nu måste jag med det bestämdaste säga ifrån.. inte lyssna på engelsk gnällpop, tacka vet vi riktig hästjazz som Highwaymen med Willy, Waylon, Cris och Jonny...
~I was a highwayman, along the roads that i belong.. Sword and pistol at my side...~
Kom igen nu Brook, vem skulle du helst dela en wirre med framför en brasa... Willy eller sångaren i Blur?
.
[Ändrat av bash 2003-02-11 kl 15:07]
bash; sa:FJS90/91; sa:nä nu måste jag med det bestämdaste säga ifrån.. inte lyssna på engelsk gnällpop, tacka vet vi riktig hästjazz som Highwaymen med Willy, Waylon, Cris och Jonny...
~I was a highwayman, along the roads that i belong.. Sword and pistol at my side...~
Kom igen nu Brook, vem skulle du helst dela en wirre med framför en brasa... Willy eller sångaren i Blur?
.
[Ändrat av bash 2003-02-11 kl 15:16]
brook; sa:Patric, vi får väl ha en musikstund vid brasan sen till somarens fisketur, då du kan få sjunga alla Highwaymens goa välkända (?) låtar...du sjunger och vi andra lider...
/Anders B
bash; sa:Efter som jag inte kan redigera mitt citat så skickar jag in detta
Johnny= Johnny Cash
Willy= Willy Nelson
Cris= Chris Kristofferson
Waylon= Waylon Jennings (osäker på stavningen här)
Saves the generation??