Vilken musik??

Mmmm...

med tråddriften så drivs jag att yttra: Wilmer X och Peps, de sjunger ju på nåt konstigt gutturalt (utrikes) språk som ingen förstår...;)

(Ironi, samt FET glimt i ögat)

/Anders B

Hmmm...verkar som om det bidde nåt fel med koden på förra
sid(f)an...sorry Bash, om det var jag som orsakade det...
[Ändrat av brook 2003-02-11 kl 15:24]
 
Täkte bara berätta att jag hade med Johhny i bröstfickan i Sälen (Walker inte Cash).

Av ren medicinsk anledning, man vet aldrig vad man kan bli biten av där uppe ;)

Han hjälpte alla till sjönsång och smäktande balader likt Orfei drängar.
Till och med vår danska granne kallade oss det,( han kallade oss inte Orfei utan det var något om Carlsberg och After ski men det var nog så att han bara ville vara med och sjunga)
 
Kunde jag här kanske fâ rekomendera en "bota de vino" som transportmedel?

BAA BAA BAAmba Bambalabambalabamba

Para bailar la bamba se necesita un poco de gracia

BAA BAA BAAmba...

Mvh /Mats
 
malindo; sa:
Kunde jag här kanske fâ rekomendera en "bota de vino" som transportmedel?

Mvh /Mats

Som alla vet så är de bara de lite mesigare sydspaniorerna som kör med "bota de vino".. I bergstrakterna i norr där de riktiga männen bor så kör dom "puta de vino" istället...


(den var dålig... kunde inte låta bli)
 
DEN VAR INTE BARA DÂLIG UTAN ÄVEN TOTALT FELAKTIG, PÂ DET ATT BOTAN KOMMER JUST FRÂN NAVARRA OCH BASKIEN; NÄRMARE BESTÄMT FRÀN MACHO-METROPOLEN PAMPLONA. UNGA HERRAR I MEXICO-HATT GÖRA SIG ICKE BESVÄR I DESSA TRAKTER!

Mvh /Mats
 
Re: Re: Kompletta musikguiden?

Ahh kom igen, ge några exempel på god reggae och ska
personligen så känner jag bara till Bob Marley/Reggae och en bland CD jag köpte på en reggaebar i Kyoto (inge fel i det iof) Liberator och Monster innom Ska, alla tipps är ju bra ;)
[/QUOTE]

* Burning Spear
* Lee Scratch Perry
* Peter Tosh
* Eek-a-Mouse
* Maxi Priest
* Buju Banton
* The Abbyssinians
* The Skatalites
Bara för att nämna några grymma reggae snubbar/band
Men som uppvärmning brukar jag lyssna på lite tyngre grejor som t ex:
* The Hives - Hate to say I told you so
* Pennywise - F**K Authority
* The Bouncing Souls - Kate is great
* Bombshell Rocks - Home
* Rancid - Rotts radicals
* Smashing Pumpkins - Bullet with butterflywings
 
bash; sa:
FJS90/91; sa:
bah!! dom springer som kvinnor när nordmännen kommer!! (historiskt faktum...hehe)


Eller när de inser att grinden till tjurfållan öppnas och de faktiskt släpps ut....

ja just det.. det här med Tjurarna i Pamlona.. Det är mer ett tecken på låg intelligens än mod, ingen skulle säga att någon som springer på E6án i rusningstrafik är modig utan bara riktigt dum i huvudet!! muhahaha
 
Liknande trådar

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.