Vilka skall gå/springa Fjällräven Classic 2008?

Vore kul att veta om det är någon mer härifrån som skall bege sig ut på denna aktivitet nästa vecka. Själv är jag i 10:00 startgruppen på fredagen den 8/8.

Aktuellt

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Vinn bästsäljande Caldera 8 från Brooks!

Ta chansen att vinna höstens nya löparskor – lika perfekta för dagliga terrängpass som för ultramaraton.
Samma här. Siktar på att vara "i mål" på söndagskvällen. Övernattning vid (före/efter) Singistugorna och Alesjaure.

Kul, om mina hälar/senor håller ligger mitt mål därikring oxå, har planerat samma stopp som idealet. Men strular hälarna/senorna får jag planera om och ta ett stopp till.

Jag och en annan Utsidan-kompis startar på fredag klockan 10.00 och siktar på att vara framme i Abisko på måndag. Flyger upp nu på onsdag för att turista lite i Kiruna först.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips