Vattentät handsfree?

Vart kan man hitta en handsfree som tål vatten? Soft och ha när man hojjar i regn. Skönt dessutom och ha den vanliga mobilen i ryggan dessutom, så slipper man dessutom ha en vattentät mobli =D

//Mad.

Menar du blåtandshandsfree?

Det finns ju antagligen annars billiga sladdvarianter som antagligen kan vara en lösning eftersom de antagligen tål en hel del regn innan de ger upp, och om de är billiga så spelar det ju mindre roll.

Med blåtand slipper man sladden och framförallt slipper man ju ha en sladd som ska gå in i de vattentäta fodral man kanske vill ha telefonen i...

Mezzner; sa:
Menar du blåtandshandsfree?

Med blåtand slipper man sladden och framförallt slipper man ju ha en sladd som ska gå in i de vattentäta fodral man kanske vill ha telefonen i...

Exakt min tanke. Med en vattentät blåtandshandsfree. =D

inte vad jag vet

Jag har aldrig hört talas om något sånt. Och jag jobbar ändå med att sälja vissa fabrikat av bluetooth headset.
När jag tänker efter tror jag inte det finns några vattenskyddade headset. Personligen tror jag det skulle finnas stort intresse av en sådan produkt.

Som kuriosa kan jag nämna att jag råkat köra en vanlig handsfree i tvättmaskinen en gång.
Efteråt fungerade hörsnäckan, men inte mikrofonen.

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips