Vattentät handsfree?

Vart kan man hitta en handsfree som tål vatten? Soft och ha när man hojjar i regn. Skönt dessutom och ha den vanliga mobilen i ryggan dessutom, så slipper man dessutom ha en vattentät mobli =D

//Mad.
 
Menar du blåtandshandsfree?

Det finns ju antagligen annars billiga sladdvarianter som antagligen kan vara en lösning eftersom de antagligen tål en hel del regn innan de ger upp, och om de är billiga så spelar det ju mindre roll.

Med blåtand slipper man sladden och framförallt slipper man ju ha en sladd som ska gå in i de vattentäta fodral man kanske vill ha telefonen i...
 
Mezzner; sa:
Menar du blåtandshandsfree?

Med blåtand slipper man sladden och framförallt slipper man ju ha en sladd som ska gå in i de vattentäta fodral man kanske vill ha telefonen i...


Exakt min tanke. Med en vattentät blåtandshandsfree. =D
 
inte vad jag vet

Jag har aldrig hört talas om något sånt. Och jag jobbar ändå med att sälja vissa fabrikat av bluetooth headset.
När jag tänker efter tror jag inte det finns några vattenskyddade headset. Personligen tror jag det skulle finnas stort intresse av en sådan produkt.
 
Som kuriosa kan jag nämna att jag råkat köra en vanlig handsfree i tvättmaskinen en gång.
Efteråt fungerade hörsnäckan, men inte mikrofonen.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.