NUI; sa:I Amerika är det svårt att sälja något utan livstidsgaranti. Jag minns när jag för 30 år sedan stötte på en vanlig Mora-kniv i en butik i Vancouver. Livstids garanti!Yippee!?
Fast det är ju knivens livslängd som menas, inte din
NUI; sa:I Amerika är det svårt att sälja något utan livstidsgaranti. Jag minns när jag för 30 år sedan stötte på en vanlig Mora-kniv i en butik i Vancouver. Livstids garanti!Yippee!?
öringen; sa:NUI; sa:I Amerika är det svårt att sälja något utan livstidsgaranti. Jag minns när jag för 30 år sedan stötte på en vanlig Mora-kniv i en butik i Vancouver. Livstids garanti!Yippee!?
Fast det är ju knivens livslängd som menas, inte din![]()
johankse; sa:öringen; sa:NUI; sa:I Amerika är det svårt att sälja något utan livstidsgaranti. Jag minns när jag för 30 år sedan stötte på en vanlig Mora-kniv i en butik i Vancouver. Livstids garanti!Yippee!?
Det är just de som är haken..
öringen; sa:johankse; sa:öringen; sa:NUI; sa:I Amerika är det svårt att sälja något utan livstidsgaranti. Jag minns när jag för 30 år sedan stötte på en vanlig Mora-kniv i en butik i Vancouver. Livstids garanti!Yippee!?
Mmm men många verkar tro att det är deras ( kundens...) livslängd som menas i dessa sammanhang.
lapetter; sa:När är en kniv att betrakta som död? Kan man mena att en kniv med avbrutet blad är illa däran men fortfarande vid liv?
johankse; sa:öringen; sa:NUI; sa:I Amerika är det svårt att sälja något utan livstidsgaranti. Jag minns när jag för 30 år sedan stötte på en vanlig Mora-kniv i en butik i Vancouver. Livstids garanti!Yippee!?
alven; sa:...och sedan är det bara att köpa en ryggsäck på drygt 3 kg, det är ju ändå bara en tioprocentig viktökning...
Nordesjö; sa:AirMesh™ [...]
AirSponge™
http://www.theomm.com/alven; sa:Jag noterade också detta, kollar efter en lätt 45-liters... Löjligt... LIM is more...