Vandringssällskap i Halland/Halmstad sökes

Ett altternativ kan vara att gå Finjasjön runt. En rundslinga som verkar vara cirka 35km men det går kanske att korta den om det blir för långt.:). Start vid hässleholmsgården

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
En till från Heberg vill med. Hon kunde köra när jag pratade med henne idag. Det verkar ju som om vi är fyra stycken som ska med.

Erik (Halmstad)
Malin (Kvibille)
Mattias (Halmstad)
Susanne (Heberg)

Enklaste är att jag skickar Sussanes nummer till er så kan ni kontakta henne och berätta var ni bor så hon kan hämta er.

Vilken tid ska vi åka från Falkenberg/Halmstad?

Blir det Finjasjön eller bjärehalvön?

En till från Heberg vill med. Hon kunde köra när jag pratade med henne idag. Det verkar ju som om vi är fyra stycken som ska med.

Erik (Halmstad)
Malin (Kvibille)
Mattias (Falkenberg?)
Susanne (Heberg)

Enklaste är att jag skickar Sussanes nummer till er så kan ni kontakta henne och berätta var ni bor så hon kan hämta er.

Vilken tid ska vi åka från Falkenberg/Halmstad?

Blir det Finjasjön eller bjärehalvön?

Jag e iofs från Halmstad...... ;-)

Hej!
Jag vill också med! Är ni fortfarande aktiva? Är själv sugen på att vandra på leden "kust till kust" i sommar (Ängelholm/Torekov till Sölvesborg).
Men i så fall bara en etapp en dag och sedan övernattning i ett vindskydd för att sedan gå en etapp till nästa dag.

Jag bor utanför Halmstad.
Vad sägs?

Vicky

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips