Vandringssällskap i Halland/Halmstad sökes

Hej

Jag söker vandringssällskap i Halmstad/Halland under sommaren och hösten. Har erfarenhet av vandring sedan tidigare men på senare tid har det mest blivit dagsturer.

Jag är intresserad av både dagsturer och flerdagsturer.

Tveka inte att höra av dig om intresse finns för att vandra runtomkring Halmstad eller i övriga Halland.

Mvh

Erik
 
Hej
Jag är intresserad av vandringssällskap. Finns i Halmstadområdet. Vandrar både dagsturer och flerdagarsturer.

Mvh Malin
 
Hej!

Jag söker lägenhet i Laholm(bor i Torekov idag), så då är jag intresserad av att gå med dig och andra.
Egentligen mest intresserad av att gå dagsetapper i sällskap, men kan tänka mig flerdagstur också.
Jag är relativt ny inom vandring, så jag tycker jag ännu inte är så tränad för det.
Men då jag har varit extremt aktiv cyklist innan, så är jag tränad, men på ett annat vis.

Jag är dock väldigt natur intresserad, och det är min huvudorsak till mina vandringar.
Vi kanske hörs!
Ha en trevlig sommar!
 
Roligt att ni svarar. Jag kan inte vandra något den här veckan men sedan har jag semester i fyra veckor så då finns det tid för vandring.

Områden som jag har funderat på att vandra i är Simlångsdalen och på hallandsleden. Även bjärehalvön hade varit intressant. Har ni några bra förslag?

Jag cyklar själv en hel del mtb i naturen vilket är ett bra komplement när man vill komma lite längre bort hemifrån.
 
Roligt att ni svarar. Jag kan inte vandra något den här veckan men sedan har jag semester i fyra veckor så då finns det tid för vandring.

Områden som jag har funderat på att vandra i är Simlångsdalen och på hallandsleden. Även bjärehalvön hade varit intressant. Har ni några bra förslag?

Jag cyklar själv en hel del mtb i naturen vilket är ett bra komplement när man vill komma lite längre bort hemifrån.

Om du funderar på att vandra på Bjärehalvön, så är Skåneleden från Båstad till Vejbystrand otroligt vacker.
Och ganska kuperad, men det låter som att det inte skulle vara några problem för dig.
 
Hej!

Hade varit skoj att följa med på någon vandring. Är själv mycket friluftsintresserad men mina kompisar är det inte, så det blir mest att jag åker ut själv vilket inte är lika skoj.

Sista dagen på jobbet i morgon sen semester i 4v..härligt!

/Marcus
 
Har ännu inte bliviit någon vandring men hoppas det blir vandring åtminstone på söndag. Har anmält mig till STFs vandring. Anmälan går ut idag.
 
Hej igen!

Jag bor nu i Lilla Tjärby, strax norr om Laholm(2 km).
Så nu har jag tillfälle för dagsvandringar på helgerna.

Claus
 
Hej!

Hoppas på att jag skulle kunna hänga med, har inte gått i Halland förr bara i Skåne än så länge men jag följer gärna med då jag bor i Halmstad just nu. Skulle vara hur kul som helst och pröva vandra med sällskap! :)

Det är främst helger jag kan på dock! :)
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.