Vandringssällskap

Hej!

Jag söker någon/några att vandra med framöver. Bor i Sörmland men ser mig gärna om runt i Sverige för att träffa nya människor att vandra med. Hör gärna av er om man är välkommen med på en vandring.

//Robin
 
Jag sitter lite i samma båt, såg att du skidturar en del också. Jag skulle vilja
utöka mitt vandrande/turande. Jag bor i Örebro. Vi kanske kan styra upp något!
 
Hej!

Kul att du hör av dig och är intresserad av att styra upp något. Jag skulle vilja styra upp någon helgvandring nu i september oktober. Sörmlandsleden samt Bergslagsleden skulle vara en bra början. Vore kul om man kunde bli ett litet gäng. Vad tror du om det?
 
Hej Robin!
Då jag precis sövt lilleman och slängt in en maskin tvätt så tänkte jag leta ny jacka på nätet och kom så in på utsidan.se via google.
På första sidan såg jag din tråd och utan att tänka klickade jag in på den vilket i sin tur ledde till att jag blev medlem och nu sitter och anmäler mitt intresse för helgvandring.
Jag bor i Nyköping sedan ca 5 år och har väl ganska nyligen börjat samla utrustning för att på sikt kunna ta mig ut i på lite kortare vandringar/ fisketurer mm. Då jag har ett ganska instängt jobb så är det väldigt energigivande att få komma ut i naturen.
Jag jobbar varannan helg vilket innebär att med lite framförhållning så skulle jag kunna planera in en helgvandring under sept/ okt eller när som helst egentligen, (jobbar ojämna helger).
Bara att dra iväg ett mail med förslag så kollar jag kalendern.

Med vänlig hälsning, Björn K
 
Jag skulle kunna tänka mig en fre-sö alt lö-sö i tält/ tarp. Har väl tankar på att införskaffa en hängmatta då jag tycker att det verkar smidigt samt att jag tror att det skulle vara klockrent att vakna upp i.
 

Liknande trådar


Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.