Vandra 52 mil i Sverige.

Han packade och postade proviant till sig själv som han då hämtade ut på postkontor längs med vägen.
Kanske vore en idé? Någon som testat?
De flesta postkontoren ligger nu i livsmedelsaffärer så du kan lika gärna köpa maten på plats. Det är lååångt mellan dom "riktiga"postkontoren och dom har mycket begränsade öppettider. Idén kan vara gångbar om du vill ha t.ex. frystorkat för det är ju inte särskilt vanligt i livsmedelsaffärer.

Lästips

Paddla i sommar: Tips och inspiration från Utsidans medlemmar

Utsidans redaktion tipsar om fem bloggar och forumtrådar som får oss att längta efter att färdas fram på vattenytan.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.
Vad du skall tänka på är, som en början, följande: (...)
Det där var en riktigt bra lista.
ett alternativ är att använda en kärra, ett eller två hjul.
själv bygger jag nu om en cykelkärra, dvs strippar och fixar dragstänger.
olika för- och nackdelar med ett eller två hjul.
Jag stötte på det här eleganta italienska ekipaget i Syterskalet för några år sedan. Enligt uppgift var konceptet både beprövat och populärt. Han skulle till Abisko om jag kommer ihåg rätt.
kjdhgfsjhl.jpg

Det där var en riktigt bra lista.

Jag stötte på det här eleganta italienska ekipaget i Syterskalet för några år sedan. Enligt uppgift var konceptet både beprövat och populärt. Han skulle till Abisko om jag kommer ihåg rätt.
Visa bilaga 35227
Gillar nånstans detta koncept med att använda sig av kärra men kan det inte bli lite väl otympligt och till viss mån begränsa vägvalen en smula?

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips