Jag hade köpt den i Trysil och orkade inte åka tillbaka med den.En dyr pryl som går sönder så tidigt tycker jag man kan reklamera om man inte varit vårdslös med den.
/Patrik
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Välja pannlampa?
- Trådstartare Snödrivan
- Start datum
Jag använder Lumonite Compass R. Det är den bästa pannlampa jag någonsin ägt. Ingen av min tidigare pannlampor har hållit så länge som den. Nu först har laddkabeln gått sönder, men lampan funkar än. Jag har inte ens behövt byta ut batteriet i den.
Lästips
ANNONS
Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken
STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.
Jag har något liknade och är inte lika imponerad. Min är i metall och tung, special kaddkabel samt sitter dåligt i pannbandet. Enda roliga är rött och grönt ljus förutom vitt.Jag använder Lumonite Compass R. Det är den bästa pannlampa jag någonsin ägt. Ingen av min tidigare pannlampor har hållit så länge som den. Nu först har laddkabeln gått sönder, men lampan funkar än. Jag har inte ens behövt byta ut batteriet i den.
Ett alternativ kan vara denna för 499kr om man är snabb:
www.xxl.se
Nitecore UT27 24/25 pannlampa - Pannlampor - Nitecore UT27 24/25 pannlampa | XXL
Läs mer om Nitecore UT27 24/25 pannlampa. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köp
Stod 799:- 40 minuter efter ditt inlägg.Ett alternativ kan vara denna för 499kr om man är snabb:
Nitecore UT27 24/25 pannlampa - Pannlampor - Nitecore UT27 24/25 pannlampa | XXL
Läs mer om Nitecore UT27 24/25 pannlampa. Trygg handel med prisgaranti och 365 dagars öppet köpwww.xxl.se
Det är för att du "har något liknande" =)Jag har något liknade och är inte lika imponerad. Min är i metall och tung, special kaddkabel samt sitter dåligt i pannbandet. Enda roliga är rött och grönt ljus förutom vitt.
Infästningen i pannbandet på Lumonite Compass är i metall. Sitter som berget samtidigt som det är möjligt att enkelt ta lös lampan om det behövs.
Specialkabeln på Lumonite Compass har magnetkoppling. Nackdelen är såklart att du inte kan ladda med vilken kabel som helst. Fördelen är att du har en laddport som omöjligen kan ta in vatten eller skräp.
Tung? Ja. Det är en stridsvagn =) Mer en slitvarg för hårt bruk än en vandringslampa.
Du var inte snabb nog🤔Stod 799:- 40 minuter efter ditt inlägg.
Tyvärr var det ett erbjudande som bara varade till kl 10.00 när jag såg det sent omsider. Här är dock ett annat alternativ med 400 lumen (finns fler modeller):Stod 799:- 40 minuter efter ditt inlägg.

NITECORE NU25 USB uppladdningsbar lättvikts pannlampa 400lm
NITECORE NU25 USB pannlampa avsedd för löpning men är så lätt och smidig så den passar lika bra att ha till hands i vid andra tillfällen med.

USB-C laddning är smidigt och behöver inga specialkablar.
Den bästa pannlampa jag haft hittills! Jag använder den inte bara som pannlampa utan även som cykellampa. Den går att fästa på ett cykelstyre.Det är för att du "har något liknande" =)
Infästningen i pannbandet på Lumonite Compass är i metall. Sitter som berget samtidigt som det är möjligt att enkelt ta lös lampan om det behövs.
Specialkabeln på Lumonite Compass har magnetkoppling. Nackdelen är såklart att du inte kan ladda med vilken kabel som helst. Fördelen är att du har en laddport som omöjligen kan ta in vatten eller skräp.
Tung? Ja. Det är en stridsvagn =) Mer en slitvarg för hårt bruk än en vandringslampa.
Denna har jag i jobbjackan och funkar bra till , vill synas bland stora bilar, inget ljus i källaren osv tar liten plats och uppladdingsbar.
Så liten att den alltid kan få följa med.Denna har jag i jobbjackan och funkar bra till , vill synas bland stora bilar, inget ljus i källaren osv tar liten plats och uppladdingsbar.
Liknande trådar
- Svar
- 20
- Visningar
- 6 M
Få Utsidans nyhetsbrev
- Redaktionens lästips
- Populära trådar
- Aktuella pristävlingar
- Direkt i din inkorg