Välanvänd dunsäck - ojämnt dunlager
- Trådstartare Startgas
- Start datum
Nej, men det kan alltså hjälpa?Har du provat en lätt lågtempererad tvätt och sedan torktumlare med bollar i tumlaren?
Okey, sprätta upp på lämpligt ställe? Är det något man kan göra själv? Vid rumpan.En dunsovsäck som använts länge kan behöva dunpåfyllning. Om tvätt och torktumling inte återsäller loftet så behöver dun fyllas på. Var på sovsäcken är loftet helt borta?
Stor torktumlare behövs, och några bollar. Fungerade bra för mig med mina säckar från 70-taletNej, men det kan alltså hjälpa?
Jag skickade mina sovsäckar till detta företag eftersom jag inte lyckades hitta någon i Sverige som erbjöd den typen av tjänster.Okey, sprätta upp på lämpligt ställe? Är det något man kan göra själv? Vid rumpan.
Det kan definitivt hjälpa.Nej, men det kan alltså hjälpa?
Jag skickade mina sovsäckar till detta företag eftersom jag inte lyckades hitta någon i Sverige som erbjöd den typen av tjänster.
Sleeping Bag Repairs | Scottish Mountain Gear
www.scottishmountaingear.com
Dunsovsäckar värda flera tusen. Det hade blivit mycket dyra att köpa nya. Men det kan du nog räkna ut själv. Detta är bara ännu ett inlägg där du vill provocera.Dyrt! Vad har du för sovsäckar där du anser att detta är värt att göra på?