Väderrradar över västeuropa

SMHI

har motsvarande tjänst över Skandinavien och Östersjön. Klicka på Prognoser och observatioer och därefter på radar längst ned i vänsterspalten. Genom att föra pekaren över klockslagen till höger ser du väderutvecklingen med ett par timmars intervall.

Animationen var läckrare i den här västeuropaaplikationen men zoomläget fick min jobbdator att signalera minnesbrist och därefter så hängde den sig.

Thure
 
Jag har SMHIs betaltjänst för regnradar. Man betalar per radarsekvens man tittar på så det blir inte så ofta. Fast jag har inte sett någon räkning...

Vore ju himla bra om man kunde se isläget i Holland men det har jag inte lyckats med än (hitta nån sajt vill säga).
 
Re: SMHI

thureb; sa:
har motsvarande tjänst över Skandinavien och Östersjön. Klicka på Prognoser och observatioer och därefter på radar längst ned i vänsterspalten. Genom att föra pekaren över klockslagen till höger ser du väderutvecklingen med ett par timmars intervall.
Thure
Direktlänken som jag har på min egen privata servicesida. Då slipper man klicka sig fram.
 

Sova ute en natt i månaden

Anna och Anna har hittat det bästa ”lifehacket” någonsin – och upptäckt många naturreservat i sömnen.