Bullens pilsnerkorv borde inte få räknas som människoföda, smaken påminner mera om hundkorv.Bullens pilsnerkorv
Bullens pilsnerkorv borde inte få räknas som människoföda, smaken påminner mera om hundkorv.Bullens pilsnerkorv
Bullens pilsnerkorv borde inte få räknas som människoföda, smaken påminner mera om hundkorv.
Sonen ratade korven med orden ”mamma, den här korven är rutten!” 🤣Bullens pilsnerkorv borde inte få räknas som människoföda, smaken påminner mera om hundkorv.
Sonen ratade korven med orden ”mamma, den här korven är rutten!” 🤣
Så hädan efter är det bara vanlig varmkorv, typ Lithells, i termosen…
Svenskt gris- och nötkött (33%), vatten, nöthjärta, nötlunga, potatismjöl, fett från gris, bindväv från gris, MJÖLKPROTEIN, salt, blodprotein av nöt och gris, potatisfiber, druvsocker, kryddor, arom, antioxidationsmedel E300, konserveringsmedel E250, fårfjälster, rökaromLäser man innehållsförteckningen på Bullen Pilsnerkorv, så förstår man varför den smakar som den gör.
Glass har jag också tipsats om -skall prova när det är varmt ute igen.och ibland glass.
Många bra tips här!Vintertid brukar jag ha några burkar gulaschsoppa, det är gott med varm lunch på skridskoturer t ex. På vinterfjällturer blir det en blandning av nudlar, torkad köttfärs, grönsaker mm som görs i ordning direkt i mattermosen, bara häller på hett vatten så är det klart till lunch!
MEN jag skulle också vilja ha tips på en mattermos som håller värmen bra, har två modeller Primus men är inte riktigt nöjd.