Är det någon som vandrat sträckan på bilden? Räknar med mycket sten men undrar mest om det är orimligt krångligt att ta den vägen. Tänkte ta Grøtådalen påväg ut på turen så tillbaka vill jag gärna gå någon annanstans samt gärna få in lite höjd.
Tar även tacksamt emot tips kring vilken topp som är finast att besöka i Grövelsjön-Rogen-Femundsmarka.
Tar även tacksamt emot tips kring vilken topp som är finast att besöka i Grövelsjön-Rogen-Femundsmarka.