utsidan.se utan www

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
När man skriver "utsidan.se" i adress fältet kommer man nu till denna sida. För gick det att skippa att skriva www först men ny tycks man vara tvungen. Använder firefox som webbläsare, fast det ser man dock av bilden... Är det fler än jag som upplever detta fenomen?

Bilagor

• utsidan.se.JPG
    utsidan.se.JPG
    41.7 KB · Visningar: 350
Jepp, så är det för mig med. Jag trodde att sidan låg nere ganska länge. Sedan förstod jag.

Lite problem för mig, alltså. Om det är ett problem för normalbegåvade vet jag inte.

Trots att jag är en sopa vad gäller datorer och ibland utsätts för 'informationscensur', har det blivit en vana att prova olika varianter. På nåt sätt kommar man alltid åt det man vill...men tid är bland det dyrbaraste man har. Dagar passerade kommer aldrig igen.

peter

Aktuellt

Månadens fråga: Hösten är här – vad lockar mest?

Är hösten en tid för svampplockning runt knuten – eller lockar äventyren? Vi tar pulsen på Friluftssverige hösten 2025.

Upplev Halmstads kust: Vandra Prins Bertils stig

Leden som på 18 kilometer förenar stadspuls, rogivande natur och slående vyer över havet.

”I nivå med luften vid flerfiliga motorvägar”

Ny forskning visar att klätterskornas skosulor släpper ut riskfyllda kemikalier i luften när de nöts. Nu växer trycket på branschen att agera.

På två hjul genom Karelen: Grusvägar, bastur och möten för livet

Två irländska cyklister reser till finska Karelen för att utforska områdets “grå guld” – alla övergivna, slingrande grusvägar.
Tack nu fungerar det igen!

Staffan det är egentligen inte ett problem men tydligen har fler än jag trott att sidan har legat nere innan man kommit på att testa att skriva med www. Sedan är det en gammal vana att inte skriva med www varje gång man besöker en sida.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips