Uthyrning av Point65-kajaker?

Hej på er!

Är det någon som vet om man kan hyra Point65-kajaker någonstans i närheten av Stockholm?

Har paddlat lite och tänkte investera i en kajak. Point-kajakerna är attraktiva i pris och jag har hört positiva omdömen om dem men jag måste självklart provpaddla dem först.

Om någon vet var man skulle kunna hyra dem vore jag mycket tacksam om ni hörde av er!!

Lev väl,
Fredric

"Du kan även provpaddla kajaken ett stenkast från butiken i kavlugna Djurgårdskanalen eller krabba Nybroviken. Ring oss gärna först så att vi kan plocka ihop utrustningen du vill pröva innan du kommer."

http://www.point65.se/

Naturligtvis skall man kunna provpaddla hos försäljaren, men man kan ju inte göra veckoturer direkt. Det finns också tradiotionella uthyrare som har Point65 , affären vet nog vilka.

Lästips

De liftar och ploggar igenom Europa: ”Alla hjälpsamma får oss att orka”

Utsidan mötte upp Michaela och Jiří Dolan under deras Stockholmsbesök, och plockade skräp på ett lite annorlunda sätt – från kajak.

Stabil sikt för skarpa naturupplevelser – Nikons nya kikare lyfter blicken

STABILIZED S ger stadig bild i varje ögonblick. Skarp optik, låg vikt och lång batteritid gör dig redo att se mer.

Vinn skor och startplatser till Merrell Göteborg Trailrun för två!

Delta i Göteborgs stora trailfest den 6 september! Nu har du chansen att vinna både startplatser och nya MTL ADAPT från Merrell åt dig och en vän.

Prisade prylar: här är vinnarna av Scandinavian Outdoor Award

Bland de vinnande produkterna finns bland annat en slittålig lättviktsryggsäck och en designklassiker i rostfritt stål.
Ingarö

Ute på Ingarö.
Pinnipedia kajakuthyrning har glasfiber-Point att hyra.
(En massa andra modeller också...)

Kolla direkt med tillverkaren!

Jag hörde om ett gäng grabbar som åkte ner till point 69 fabriken i Estland för att köpa sina kajaker, det fungerade tydligen problemfritt, kolla upp det!

MVH Thomas

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips