Hej! Annonser är vår inkomstkälla för att kunna driva Utsidan.
Om du inte vill slå av annonsblockering kan du istället stödja oss genom att
teckna ett Plusmedlemskap -
då kan du dölja alla annonser och slipper denna text!
Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Förut vill jag minnas att Utsidan hade en lista över vilka som var uppkopplade just nu. Denna lista fanns längst ner på startsidan... minns jag rätt eller är det från något annat forum?
Jag saknade iaf det och löste det på så sätt att jag löpande har gjort några medlemmar här på utsidan till "kompisar" utan egentligen känna dessa personer irl... utan bara för att ha koll på dem eftersom deras inlägg intresserar mig. Jag vill ju inte missa något
Detta är kanske ingen optimal lösning eftersom det visat sig att "kompisen" kan se detta, och kanske undrar om vi känner varann...
Så mitt förslag är således att alla skall kunna se alla, längst ner på startsidan.
Jag var inte medveten om att man använt listorna på detta sätt, men förhoppningsvis tar ingen illa upp - och det är bara att radera personerna igen så försvinner de från respektives lista.
....inte riktigt så funktionellt som jag tänkt mig... jag tyckte att det det var bra med att kunna se vilka som är uppkopplade "live" tidigare... tycker väl inte riktigt att senaste uppkopplade är så intressant... för gammal info
Ingen big deal då jag löste det med kompislistan, som ju nu iofs verkar ha ett annat syfte... vet inte hur bra det funkar nu när ni ändrat lite, eftersom det krävs en bekräftelse/godkännande.
Det är väl bara kontrollfreaket i mig som gnäller lite.
I somras gjorde jag en solovandring genom naturreservatet Kvikkjokk-Kabla fjällurskog. En fin tur i landets mest orörda urskog och vidare upp på det ...
5 kommentarer
Med start I Vaisaluokta (båt från Ritsem) vandrade jag en del av Nordkalottleden till Sulitjelma i Norge. Därifrån gick jag söderut genom Junkerdals ...
1 kommentar
Ett stenkast från den italienska gränsen ligger den lilla rivieran. Kantonen Ticino packar en svårslagen mix av Alpernas berg och tropisk riviera, ...
2 kommentarer
”Jag vill inte åka hem”, sa Dana till kameran. ”Det är något med Sverige som är svårt. Jag kan inte förklara det.”
Jag gjorde de sista intervjuerna ...