Underställ i ylle eller delar där av

johankse; sa:
En äkta UL bantar väl ner sin kropp oxså?

Är det inte bättre att göra tvärtom..? Med extra fettlager på kroppen slipper man bära en ryggsäck som blir tung av mat. Huden sitter ju redan där och då kan man ju likaväl använda den som "påse" ;).

//J

Re: Re: Re: Bojkott!

Nordesjö; sa:
mipert; sa:
klippen; sa:
Och varför bojkottar vi inte de gylflösa kalsongerna?
VA? Jag trodde inte det fanns levande människor som vill ha gylf på kalsongerna...

Samma här.
Nackdelen att snasen letar sig ut på egen hand efter ett tag överväger fördelen med att snabbt kunna hala fram den vid behov (något som ju går lika bra ändå).

Om man använder både fillingar och långisar blir det lite trångt om man ska häva den över bägge,så gylf på långisarna men ingen på fillingarna får min röst.

peter

xyzxyz

Avstängd
Re: Re: Re: Re: Bojkott!

ping; sa:
Om man använder både fillingar och långisar blir det lite trångt om man ska häva den över bägge,så gylf på långisarna men ingen på fillingarna får min röst.

peter

Jag tror det heter herrtrosor

Aktuellt

På turskidor mellan stugor – ny bok guidar till svenska fjällen

I över 30 år har Oskar Karlin skidat mellan stugor i den svenska fjällvärlden. Nu har han samlat kunskaper, råd och tips i en 400 sidor tjock bok.

Vinn ”Turskidåkning” av Oskar Karlin!

Med sin nya bok vill Oskar Karlin inspirera fler att upptäcka den svenska fjällvärlden på turskidor. Här har du chansen att vinna boken!

”När isen ligger i skärgården släpper jag allt”

I mitten av november lade sig de första skridskoisarna i Stockholm. Vi har pratat med Pamina Falck, kommunikationsansvarig på SSSK, om säsongstarten.

Få Utsidans nyhetsbrev

• Redaktionens lästips
  • Populära trådar
  • Aktuella pristävlingar
  • Direkt i din inkorg

Lästips